niedziela, 5 kwietnia 2015

#14



pytasz mnie jaki jest tego sens
jakie mam z tego korzyści 
że skaczę w ogień za każdym razem,
i mówię co mam na myśli 
porównujesz mnie do wulkanu 
wybucham kiedy tego chcę
myślisz, że to niekontrolowane 
ale właśnie tak osiągam cel 
pragniesz, bym była jak strumień
spokojna, bez zmartwień, bez głosu
bym nie płynęła więcej pod prąd
jak cichy wojownik unikała ciosów 
często zapadasz się pod ziemię
kiedy wchodzę w kolejne dyskusje
dlatego nie musisz przy mnie stać,
jeśli nie możesz mnie zrozumieć.
bo nie mogę walczyć o sprawiedliwość
z kimś kto chce mnie pogodzić ze światem,
kiedy ja chcę się z nim poróżnić 
nie możesz być przy mnie zatem
jeśli w pojedynku na słowa,
zaskoczyć mnie niczym nie umiesz
to możesz już sobie pójść, 
bo i tak mnie nie zrozumiesz.  



15 komentarzy:

  1. ciekawy wiersz, podoba mi się :)

    +Zapraszam do siebie w wolnej chwili:
    http://just-aulia.blogspot.com/
    Pozdrawiam i mokrego poniedziałku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję mocno, na pewno wpadne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post. Lovaly blog. <3
    follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i wygląd bloga ;)
    Mam nadzieję, że znajdziesz sobie godnego przeciwnika w "pojedynku na słowa" ;)

    Życzę weny i zapraszam do siebie ;*
    http://hsdsintvd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie, też mam taką nadzieję :) wpadne oczywiscie :)

      Usuń
  5. Mnie sié podoba:))) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz duży talent :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tekst i bardzo ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I kolejny śliczny wiersz
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

krytykuj, ale zostaw po sobie ślad!