sobota, 21 marca 2015

10\\nothing

JAK SIĘ NIE MA CO DODAWAĆ, TO SIĘ DODAJE BYLE CO.

                                              ~~~

Czuję się jak niemowa
może nie dosłownie,
bo nigdy nie byłam niemową,
ale jest mi z tym niewygodnie
bo nie liczy się już moje słowo

może dlatego,
że często rzucam słowa na wiatr,
i nierzadko się w nich gubię,
ale to dlatego, że tyle ich znam
i czasami nie wiem co mówię. 

nie dziw mi się, 
jestem tylko człowiekiem,
pragnę rozmów, kłótni i czasu,
a czas robi ze mnie kalekę,
i karze to naprawiać od razu 

ludzie traktują mnie jak kamień,
myślą, że jestem twarda i głucha
ale ja zwykle słyszę jak
szepczą sobie o mnie do ucha


I nie jest mi z tym dobrze wcale
ale nic nie mogę z tym zrobić,
bo nie złamię swoich zasad od tak
i nie zacznę za nimi chodzić

odrzucą, będą inni, lepsi czy gorsi
dla których liczą się moje słowa,
czasem warto żyć, by znaleźć tych
przy których nie czujesz się jak niemowa.

4 komentarze:

  1. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

krytykuj, ale zostaw po sobie ślad!