poniedziałek, 23 lutego 2015

na powitanie.

CZEŚĆ I CZOŁEM!

otóż założyłam tego bloga, by publikować tu moje "'dzieła". Długo się nad tym zastanawiałam, prawdę mówiąc to mój pierwszy blog i nie wiem czy sobie poradzę, liczę na wasze wsparcie.
Wiersze, które piszę, są odzwierciedleniem mnie, moich uczuć i moich poglądów na świat.

Proszę o nie kopiowanie wierszy, ten blog to jedyna strona na jakiej będą one udostępniane, proszę więc zgłaszać mi, jeśli pojawią się gdzie indziej.

Postaram się często dodawać postu, jeśli oczywiście spodobają się komukolwiek :)
dziękuję za uwagę i miłego czytania
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)

jako pierwszy przedstawię wam wiersz, z którym wiążę smutne wspomnienia, został napisany po utracie przyjaciela, jednej z najważniejszych osób w moim życiu. Wszystko przez moje zaniedbanie.



Z nieposzanowaniem dotykamy rzeczy,
które przyszły z łatwością.
Obrzucamy je pogardą i zwykłością,
zamiast cieszyć się ich prostotą.
Rzucamy się ze zmęczenia, 
na stare, zużyte fotele,
a nowe okładamy folią,
delikatnie chuchamy by nie zabrudzić.
Podobnie z ludźmi jest,
o nowe przyjaźnie dbamy,
pielęgnujemy, by były trwałe.
W kąt zamiatamy stare,
a one umierają tam całkiem same.
I przechodzimy obojętnie,
rzucając kilka spojrzeń, które mówią,
że znaleźliśmy lepsze,
ale tylko na pozór…
Bo kiedy jesteśmy sami,
zbyt często je wspominamy.
I nie jest to prawdą wcale,
że czas leczy rany.
Bo czas, jest niezapomniany

PROSZĘ O OCENY W KOMENTARZACH, WSZYSTKIE OPINIE SĄ DLA MNIE WAŻNE, POZYTYWNE JAK I NEGATYWNE. DZIĘKUJE. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

krytykuj, ale zostaw po sobie ślad!